mercoledì 27 marzo 2013

Husnelkuli lasagne ricottaval paradicsommal

Hogy meg egyszerubbe tegyuk az eletet, s emellett izletes is legyen, elkeszitettem egy nagyon egyszeru lasagnet. 
Nem kell hozza mas mint 
* paradicsomos alapszosz, amit igy keszitunk el. Ma ket konzervbol keszult, s hozzaadtam a megmaradt bazsalikomos olajam is, amiben meg nyarrol eltett bazsalikomlevelek voltak, par hettel ezelottig, s nem volt szivem kidobni. Ezert kerult tehat a mai szoszba!
* Ricotta 250 g
* Lasagne tesztalapok
* Reszelt parmezan

Az elkeszites is nagyon egyszeru, korformaju tepsim aljara tettem kis paradicsomszoszt, rafektettem az elso lapot, elkentem rajta egy szedokanal szoszt, kiskanallal rahalmoztam keves ricottat, megszortam parmezannal, s ezt folytattam addig, mig a hozzavalok el nem fogytak. Befejezesul pedig a paradicsomszoszra mar csak parmezant tettem. Sutoben 25 perc alatt keszre sutottem. Elfogyott mind.
A vegeredmeny:






Buon appetito

Nessun commento:

Posta un commento