lunedì 15 luglio 2013

Paradicsomos pestos teszta

Ahogy igertem, elkeszult a pestos paradicsomos tesztaszoszom, megpedig az anyosomnak, ebedre. 
Mint mondottam, vagy nem mondottam, nem tudom, de mikor masnak keszulok valami istenit fozni, legtobbszor a "vizsgadrukk" miatt sosem sikerul jol az elgondolt taplalek! Ez viszont finom volt, meg ha szep nem is! :)
Ugye rajzorarol tudjuk, hogy a zold es a piros keverekebol milyen szin alakul: BARNA!!!
Nos, ez a konyhaban is igy van. A paradicsom es a zold pesto kevereke egy khakiszinu mix!
:)
De ez ne zavarjon senkit. 
A vegeredmeny nagyon izletes. Nekem a pesto magaban tul sok. Paradicsommal viszont csuszik lefele. Ez tortent a parom anyukajanal is! 
Vagy azert ette meg mind, marpedig szedtem neki boven, mert nem akart megserteni, vagy mert tarsasagban minden sokkal izletesebb, vagy mert tenyleg nagyon finom volt. Nekem nagyon izlett!
Elmondom, hogy keszult, de fotot mar csak a vegeredmenyrol tudok csatolni!
Ugyanis kozben beszelgettunk, es a fotoapparat mar nem kerult elo. Masreszt olyan gyorsan elkeszult, hogy idom sem volt fotozni!
Nos, a paradicsom jobb lett volna, ha friss, de mivel az ebed elotti reggelen jottem haza a tengertol, rogton nekialltam ket masszazsnak, s mikor vegeztem, mar itt volt Dina, igy paradicsomlebol alakitottam. Shalot hagymat felapritottam, kisse megpiritottam olajon, majd felontottem a paradicsomlevel, es izesitettem soval, borssal. Mintha pariszosz lenne csak ebedre. Kozben kifott a tesztam, amit leszurtem, felvettem keves fozovizet. A tesztat visszaontottem a fozolabasba, raontottem a paradicsomszoszt es a pestot, jol osszekevertem, hogy kremes legyen, hozzaadtam egy szedokanal tesztavizet, reszelt parmezant, es talaltam. A vendegre biztam, hogy ker-e ra meg sajtot, vagy sem. En tettem, csak mert annyira imadom!
Vegeredmeny:
barna kremes teszta!
Ime:


Nessun commento:

Posta un commento