martedì 2 luglio 2013

Nyari szendvics

Ma a piacon jartam a kedvenc nenikemnel es vettem nala friss bazsalikomot, oriasi levelut. Imadom az illatat, egybol vazaba is tettem, egeszen holnapig, hadd jarja at a lakast frissessegevel! Majd azutan szepen megtisztitom, uvegbe halmozom, lelocsolom extraszuz olivaolajjal, igy gondoskodvan bazsalikomrol insegesebb idokre is!
Vettem meg paradicsomot is, mert olyan napsutottek voltak, s csalogattak. Aztan vettem friss kenyeret, amit itt so-viz kenyernek hivnak, az a fajta, regmult idok roppanos kulseju- omlos belseju kenyere ez, nagyon kivanatos.
Ezekbol alkottam magamnak reggelire egy szendvicset. Igy meg a kavet sem kivanom!


Egy fel paradicsomot, mert az egesz iszonyatosan nagy volt, apro kockakra vagtam, harom oriasi bazsalikomlevelet szinten felvagtam, a kettot osszekevertem, soztam boven, borsoztam, es olivaolajjal megontoztem, majd eggye "gyurtam" oket.
Vagtam egy emberes szeletet a kenyerbol, megraktam a paradicsomos bazsalikommal, es joizuen megettem.
Egy pohar vorosbor jol jarna melle, de reggelire azt hiszem megsem a legjobb otlet. Azonban ha este vacsora elott kinalnank ezt vendegeinknek, amolyan etvagyerjesztonek egy kertben elfogyasztando etkezes elott, oda viszont nyugodtan kinalgassuk a bort is!



Jo etvagyat!!!

Nessun commento:

Posta un commento