venerdì 14 giugno 2013

Tokmagos izes piskota magvakkal

Ma este erkezik Nemetorszagbol baratnom a hetvegere, ezer eve nem lattuk egymast, jo lesz a viszontlatas. Ez alkalombol valamivel varnom is kell a vendeget, igy nekialltam valami gyorsnak, mert idom most leginkabb a jovo hetvegen esedekes vizsgara valo felkeszulesnek kell szentelnem. Igy a gep dolgozott ma helyettem.
Megpedig a kovetkezokeppen:
Egy egyszeru piskotat kevertem be, es tokmaggal szortam meg a tetejet, amire meg keves etcsoki megy, s ezt fogom felkinalni neki.

Hozzavalok:
3 tojas
150 g cukor
90 g vaj
200 g lekvar
200 g teljes kiorlesu liszt
1 evokanal mezeskalacsfuszer
1 teaskanal kukoricakemenyito
keves mak
1 teaskanal sutopor

A cukrot a tojasokkal habosra keverte nekem a gep, ezutan hozzaadtam a vajat es a lekvart, es ezt is gyors fokozaton hozzakevertem a tojasos cukorhoz, kozben kimertem a szaraz hozzavalokat, es alacsony fokozaton lagy piskotat formaltunk beloluk.
Ezt sutopapirral belelt tepsibe egyengettem, megszortam a tetejet tokmaggal, amit aztan a csokibevonat ala rejtettem, igy izgalmas meglepetes lesz a roppanas a fogak alatt!



Elomelegitett sutoben 200 fokon kisutottem kb 30 perc alatt, de ez sutofuggo!
Hulni hagytam, kozben elkeszitettem a csokibevonatot, a szokasos modon, gozfurdoben a csokidarabokat keves olajjal felolvasztottam, es ezt csurgattam a tortam tetejere. Makszemekkel diszitettem!



Finomsagos, egyszeruseges!

Jo etvagyat!


Nessun commento:

Posta un commento